'Cause, darling, I'm a nightmare dressed like a daydream

Previous Entry Share Next Entry
my life through lyrics: 2010.
stitch
pleasebemine

JANUARY:
We only got 86,400 seconds in a day to
Turn it all around or to throw it all away
We gotta tell them that we love them
While we got the chance to say
Gotta live like we're dying

~ "Live Like We're Dying" - Kris Allen

FEBRUARY:
It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now.
Said I wouldn't call but I've lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without.
I just need you now.

~ "Need You Now" - Lady Antebellum

MARCH:
Something has changed within me
Something is not the same
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game
Too late for second-guessing
Too late to go back to sleep
It's time to trust my instincts
Close my eyes... and leap!

~ "Defying Gravity" - Glee Cast

APRIL:
And just in case you need reminding
Well, you're beautiful, beautiful, beautiful
And there ain't no use in you hiding
'cause you're beautiful
You're beautiful
You're beautiful

~ "Don't Waste The Pretty" - Allison Iraheta

MAY:
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars?
I could really use a wish right now
Wish right now
Wish right now.

~ "Airplanes" - B.O.B ft. Hayley Williams

JUNE
Being free, being wild, being bulletproof
Back then we were rebels without a clue
Nothing in the world that we wouldn't do
Whoa, oh, oh, oh, oh
Didn't give a damn what people say
We were doing it, doing it our way
I wish that we could always stay
Nineteen and crazy

~ "19 and Crazy" - Bomshel

JULY:
Still need stars when you're wishin' at night
A best friend to set you right
Good laugh, warm bath
And a beautiful song you can sing along to

~ "Outside My Window" - Sarah Buxton

AUGUST:
Gotta keep on believing
That everything takes time
I'll make up any reason
To make you mine
If you're staying or leaving
I'll follow your lead
So why keep pretending
Open your eyes
I can be what you need

~ "Any Kind Of Guy" - Big Time Rush

SEPTEMBER:
"Popping bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now I'm feeling so fly like a G6
Like a G6, Like a G6
Now I'm feeling so fly like a G6
Like a G6, Like a G6
Now I'm feeling so fly like a G6"

~ "Like A G6" - Far East Moment

OCTOBER:
"Yeah, yeah. Mmm hmm.
Everybody's got a time in their life
When everything hurts and nothing's right.
But you gotta walk on, yeah you gotta walk on."

~ "Things Are Gonna Get Better" - David Archuleta

NOVEMBER:
"And you've blown my mind in two hours time
And I'm so weak and unable to picture
You with someone other than me
But I guess I have to 'cause you haven't asked me out"

~ "Chai Tea Latte" - Angel Taylor

DECEMBER:
I had the time of my life and I never felt this way before
and I swear this is true and I owe it all to you
Oh I had the time of my life and I never felt this way before
and I swear this is true and I owe it all to you
...dirty bit
...dirty bit

~ "The Time (Dirty Bit) by BEP

"Nobody knows I'm all alone
Living in this castle made of stone
They say that money is freedom but I feel trapped inside it all
And while I sit so high up on a throne
I wonder how I can feel this low
On top of the world it's beautiful
But there's no place to fall"

~ "Castle Walls" by Christina Aguilera ft T.I

  • 1
(Deleted comment)
THANK YOU GORGEOUS! ♥ you should do it!!! :)
Every one goes through hard times...it sucks but as Archuleta says Things Are Gonna Get Better. <3 and yes for us still being here :')
HAPPY NEW YEARS LOVE! ♥
LOVE YOU GIRL! ♥

  • 1
?

Log in